Ing. Vladimír Jehlička: účetní software AdmWin pro malé a střední firmy

Provozujete malou či střední firmu a hledáte kvalitní cenově dostupný účetní software, díky kterému získáte přehled o svém podnikání? Tým AdmWin se zabývá vývojem moderního ekonomického programu, který je určený právě malým až středně velkým firmám a neziskovým organizacím. Účetní software AdmWin se vyznačuje snadnou a rychlou ovladatelností. Programy jsou intuitivní a nevyžadují speciální školení. K rychlejšímu seznámení jsou připraveny videonávody a nápovědy.

Komplexní účetní program pro firmy a organizace

Účetní program AdmWin a jeho různé nadstavby a rozšíření jsou přednastaveny a umožňují okamžité nasazení bez zdlouhavého zavádění do provozu. Po rozběhu systému lze prostředí a různé oblasti zpracování nastavit podle konkrétních potřeb firmy. Účetní programy z dílny týmu AdmWin jsou vyvíjeny už od 90. let, v současné době je používá přes 2000 uživatelů v ČR. Účetní program využívají firmy z oborů stavebnitctví, obchodu, vedení účetnictví, hotelnictví a dalších oblastí.

Programy disponují rozsáhlou výbavou pro vedení skladových evidencí, objednávek, zakázek, fakturací, evidencí firem, kontaktů a podobně. Ekonomický software je neustále vyvíjen a aktualizován a reaguje na aktuální legislativní úpravy. V současné době je připraven pro nasazení EET a pracuje v souladu s nařízením GDPR.

Nadstavby pro autoservisy i hotelová zařízení

Pro maximální využitelost v jednotlivých oborech existuje software AdmWin v několika nadstavbách. Jednou je nadstavba pro autoservisy, která navíc obsahuje například zakázkové listy pro autoservis či okamžitý přehled informací na zadané SPZ. Hotelový systém HotelWin je speciální software pro hotely, penziony, ubytovny. Je to recepční a rezervační systém řešící i administrativu kolem ubytování – knihy hostů, hlášení cizinecké policii, vyúčtování s EET.

Ekonomický software

Spolehlivé účetnictví a daňové poradenství Brno

Holandská 878/2, 639 00 Brno - Štýřice
+420 775 530 430
SARY OFFICE s.r.o. je společnost sídlící v Brně, která svým klientům poskytuje daňové poradenství a kompletní služby v oblasti spravování a vedení účetnictví. Všichni zaměstnanci společnosti mají kvalitní vzdělání ekonomického směru a své znalosti a dovednosti v oblasti účetnictví neustále rozvíjejí a zdokonalují. Hlavním cílem firmy je kvalita služeb a spokojený klient. Vedení účetnictví a daňové evidence v Brně Brněnská společnost SARY OFFICE nabízí všem svým klientům spolehlivou a kvalitní pomoc v oblasti účetnictví a daňové evidence. Vedení účetnictví touto firmou bude nejen profesionální, ale navíc také bezkonkurenčně levnější než mzdové náklady vaší účetní. Firma nabízí především: vedení účetnictví Brno zpracování účetních dokladů zastupování na úřadech účetní poradenství daňovou evidenci zpracování roční účetní uzávěrky zpracování daňových přiznání Firma vždy bere ohledy na přání a požadavky svých klientů, jejichž spokojenost je nejdůležitější. Profesionální a kvalitní daňové poradenství Pokud se v oblasti daní nebo účetnictví potřebujete poradit, společnost SARRY OFFICE poskytuje také profesionální daňové poradenství. Daňové poradenství má na starost kvalifikovaný a garantovaný daňový poradce Ing. et Ing. Šárka Bieglerová (Vaďurová). Jakožto členka Komory daňových poradců v ČR je schopna svým klientům poradit co nejlépe, reagovat rychle na jejich podněty, požadavky a přání. Daňové poradenství a účetnictví za skvělé ceny Veškeré ceny výše uvedených služeb ohledně daňového poradenství a účetnictví jsou stanoveny individuálně, a to po dohodě s klientem. Cena se odvíjí podle množství nákladů, odvětví i náročnosti zpracování. Firma SARY OFFICE patří u nás k dlouhodobě nelevnější společnosti poskytující služby v účetnictví. Dostupné ceny, kvalitní odvedená práce, individuální přístup a spokojený klient jsou nejvyšší priority každého firemního zaměstnance. Najdete nás i na facebookových stránkách. Mzdy
Ať už jste malý živnostník, nebo vlastníte velkou firmu, daně a účetnictví musíte mít vždy v pořádku. Nezatěžujte se vedením účetnictví svépomocí a obraťte se na firmu, která se na tuto oblast zaměřuje a specializuje. Společnost DÚOPAM s.r.o. se sídlem v krajském městě Ostrava zajišťuje vedení účetnictví, vypracuje daňovou evidenci, mzdové účetnictví a další související služby. Společnost si svých klientů váží, ke každému přistupuje individuálně a respektuje jejich přání a požadavky. Daňová evidence a mzdové účetnictví Společnost DÚOPAM Ostrava nabízí komplexní služby v oboru účetnictví a daňové evidence. Zastoupí vás také při jednání na úřadech a v případě zájmu poskytne i personální a mzdové poradenství. Týká se vás daňová evidence, dříve označovaná jako jednoduché účetnictví? Obnáší záznamy o majetku a závazcích, příjmech i výdajích. Správně vypracovaná daňová evidence je zásadní pro správné stanovení základu daně a pro výpočet daně z příjmů. Obraťte se na společnost DÚOPAM, která vám s vypracováním daňové evidence pomůže. Pokud máte ve své firmě i zaměstnance, musíte vést také mzdové účetnictví. I s tím vám firma se sídlem ve městě Ostrava ráda pomůže. Společnost pro vás zpracuje veškeré pracovní smlouvy, vyřídí přihlášení a odhlášení pracovníků u sociální správy a zdravotních pojišťoven a provede všechny potřebné evidence. Mzdové účetnictví je komplexní a složité, pod vedením zkušených účetních se však o nic nebudete muset starat. Profesionální daňové poradenství Potřebujete kromě vedení účetnictví poradit v oblasti daní a daňové optimalizace? Společnost DÚOPAM s.r.o. pracuje se zkušenými účetními a daňovými poradci, kteří vám pomohou i ve složitých situacích. Po dohodě vám společnost zpracuje i podvojné účetnictví a další druhy daní a odpoví na všechny vaše otázky. Profesionální vedení účetnictví šetří čas i peníze Na vedení účetnictví se nevyplatí šetřit. Pro většinu podnikatelů je daňová evidence či mzdové účetnictví noční můrou a považují ji za zbytečnost. Při případných kontrolách ale za chyby zaplatíte dvojnásob. Obraťte se na účetní firmu a svěřte své finance do rukou profesionálů.
Hledáte spolehlivého partnera pro svou firmu, který se postará o kompletní vedení účetnictví a zajistí vám i ekonomické a organizační poradenství? Obraťte se na sdružení fyzických osob Eccon, které zajišťuje odborné ekonomické a organizační poradenství i vedení daňové evidence a podvojného účetnictví. Firma má v oboru mnohaleté zkušenosti a své služby poskytuje více než 110 klientům z Prahy i širokého okolí. Postará se o kompletní vedení účetnictví i jeho případnou rekonstrukci. Daňová evidence a podvojné účetnictví Nezáleží na tom, jestli pracujete jako OSVČ, nebo máte firmu se zaměstnanci. O správné vedení účetnictví se musíte postarat v každém případě. Svěřte veškerou účetní agendu profesionálům a věnujte se oblastem, ve kterých jste experty. Firma Eccon se sídlem v městské části Praha–Žižkov se postará o kompletní vedení daňové evidence i podvojného účetnictví. Veškeré kroky s vámi bude konzultovat a v případě zájmu se postará také o rekonstrukci účetnictví z předchozích let. Kompletní služby v oblasti vedení účetnictví Firma Eccon klade důraz na co nejširší nabídku služeb v oblasti vedení účetnictví. Pro své klienty zabezpečuje kompletní služby, které zahrnují i zpracování daňového přiznání včetně předepsaných příloh a přehledu pro zdravotní pojišťovnu a správu sociálního zabezpečení. Postará se také o odborné vedení mzdové a personální agendy. V případě potřeby vás bude zastupovat na úřadech. Jakékoliv nenadálé problémy a mimořádné situace řeší okamžitě bez zbytečných prodlev. Odborné konzultace a poradenství Součástí poskytovaných služeb firmy Eccon Praha jsou i odborné konzultace a poradenství. Firma poskytne také odborné daňové poradenství a pomůže vám s ideální daňovou optimalizací v rámci legislativy. Pokud máte jakékoliv dotazy týkající se vedení účetnictví, daňové evidence či daňového poradenství a dalších ekonomických a organizačních záležitostí, obraťte se na firmu Eccon a přidejte se k více než stovce spokojených klientů.

Dagmar Tylčerová: účetnictví a daňová evidence, okr. Vsetín

Huslenky 279, 756 02 Huslenky
+420 603 217 510
Hledáte v okrese Vsetín účetní firmu, která se postará o vedení podvojného účetnictví či daňové evidence? Obraťte se na Dagmar Tylčerovou, která již řadu let poskytuje kompletní služby v oblasti účetnictví. Působí v širokém okolí okresu Vsetín, od stejnojmenného okresního města přes Valašské Meziříčí po Rožnov pod Radhoštěm. Spolehněte se na kvalitní služby, které vychází z rozsáhlých znalostí a zkušeností v oblasti ekonomie. Hlavním cílem firmy je spokojený klient a precizně odvedená práce, také díky tomu se na paní Tylčerovou pravidelně obrací řada stálých i nových klientů. Spolehlivé účetnictví ochrání vaše podnikání Spolehlivost, preciznost, přehlednost a flexibilita. To jsou hlavní vlastnosti, kterými by se měla honosit každá účetní firma. O to vše usiluje i Dagmar Tylčerová, která díky své dlouholeté praxi v oboru nasbírala v oblasti ekonomického směru bohaté zkušenosti. V minulosti provedla i řadu rekonstrukcí účetnictví, které dříve nebyly vedeny tak, jak by měly. Účetní nabízí kompletní služby v oboru, mezi které patří: vedení účetnictví, zpracování účetních dokladů, zastupování na úřadech, účetní poradenství, daňová evidence, zpracování roční účetní uzávěrky, zpracování daňových přiznání. Daňová evidence bez starostí Nejste jediní, kdo má potíže s daňovou evidencí a správnými výpočty daňového základu. Věnujte se oboru, ve kterém vynikáte, a daňovou agendu přenechte odborníkům. Daňová evidence pro vás díky paní Tylčerové nebude žádným problémem. Služby využívají nejen živnostníci, ale i větší firmy a podniky, a to ve Valašském Meziříčí, Rožnově pod Radhoštěm, Vsetíně a širokém okolí. Profesionální daňové a účetní poradenství V nabídce služeb najdete i profesionální daňové a účetní poradenství. Pokud si s čímkoliv v oblasti účetnictví nevíte rady, obraťte se na profesionální účetní. Cena za poskytované služby závisí na mnoha faktorech a vychází z individuální domluvy. Spolehněte se na dostupné ceny, kvalitně odvedenou práci i individuální přístup. Účetní respektuje přání a požadavky všech klientů a snaží se každému vyjít maximálně vstříc.

Výměna oken u rodinného domu ze sedmdesátých let

Tak at už se jedná o jakoukoliv výměnu, v dnešní době bych hlavně koukal na to, jaká firma nám bude ty okna ne...

Montáž oken: pozor na nejčastější chyby

Podle mého, když koupíte okna od prověřeného prodejce, a necháte si od nich i namontovat okna, tak se žádné ch...

Plastová okna a jejich životnost ovlivňuje i prováděná údržba

Tak v tom souhlasím, ale myslím si, že celé to začíná tam, od koho jsme okna pořídili. Když si člověk v dnešní...

Vybírejte okna chytře aneb co potřebujete vědět před montáží

Dobrý článek. Já si myslím, že spousta lidí, když řeší výměnu oken, tak se v tom úplně nevyznají a dají na rad...

Jak vyřešit okolí bazénu? Možností je hned několik!

Zdravím, našel jsem stejnou dlažbu pod názvem: Presbeton dlažba 60x30x4,5 VERTO 4 šedá reliéf
Když tento náze...